Pääsin jo hetkeksi alle 82kg:n, mutta sitten paino pompsahti lähelle 83:a ja nyt se on reilut kaksi viikkoa ollut 82.6-82.3 eikä laske, ei. Oon punninnut kaiken syömäni ja ollut siivosti muutenkin. Turhauttaa.

Muutama viikko sitten olin jo vähän huolissani, kun paino laski liian nopeasti tosi paljon, ja tässä sitä nyt sitten jumitetaan. Söin jo parina päivänä kalorit täyteen, kun ajttelin, että jos tää jumi johtuu jatkuvasta kalorivajeesta. Turhauttavaa on myöskin tiputtaa nyt jo kolmanteen kertaan samoja kiloja.Tää on kuitenkin ihan omaa tyhmyyttä. Ihan itse olen itseni syönyt taas tähän kuntoon.

Ootteko koskaan miettinyt laihdutusta siltä kantilta kuinka turhaa se on? Ajan, rahan ja vaivan hukkaan heittämistä. Ei se nimittäin ole ollut halpaa, kun olen itsei syönyt kaikella pizzalla, suklaalla ym tähän kuntoon. Ja kaikki se aika minkä olen käyttänyt pelkästään syömiseen... Kilohinta meikäläisessä alkaa oleen kohdillaan. Hyvin voideltu sisältä ja ulkoa.

Seuraavaksi ohjelmassa on lasten herätys, kuskaukset päiväkotiin ja kouluun, töitä ja iltapäivällä uintia Esikon kanssa. Väsyttää, mutta kai tämä tästä taas!